Известие

Collapse
No announcement yet.

Температура през зимата и термостати

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Температура през зимата и термостати

    Първоначално публикувано от Mury
    Първоначално публикувано от Xa-uBaH
    Днес пак смених термостат 90 лв. Според майстора беше заминал.
    Но и новия ми държи температура малко под 80 градуса, стария малко над 50. Вашите как се държат? Струва ми се нереално след 30-40 мин. градско колата да не вдига над 80, поне старото Рено си ги държеше твърдо 90 градуса !
    Ако не си в задръстване е напълно нормално да държи точно около 80 или малко надолу или малко нагоре-точно при тези температури се отваря термостата,когато се отвори малко изстива после малко загрява и затова седи там температурата Повечето коли са така заковават 90 и не мърдат но алфите не
    А вашите коли как са ?
    Xa-uBaH
    ========================
    във Варна кара Alfa 146 TS, 16v, 97 г.
    Напоследък карам повече Корсата

  • #2
    Така както е описано по-горе

    http://www.facebook.com/VenturaGarage
    Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."

    Comment


    • #3
      Новите 145 държат 90 твърдо. Предполагам 156 също.
      Настоящий альфист "крепок духом и слаб на голову".

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от Naso
        Новите 145 държат 90 твърдо. Предполагам 156 също.
        Тц само 145 е бъгава и показва точно 90
        0888 232 484 - Бобо Extreme Service
        sigpic
        Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
        Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

        Comment


        • #5
          моята е с като на Насо двигателя, а пък не държи 90 точно, а е както е описано по горе. Смених термостат преди 5 дена с BEHR.
          уточнение: Евгени (астрата турбо) ми каза че този е "по-студен" термостат и той ми препоръчва да е такъв по-принцип... ще видим дали разхода ще мръдне сега...
          Alfa Romeo Spider 2.0 16V Twin Spark 155hp '00 Lusso

          Comment


          • #6
            Мърда, мърда пък и върви 10 пъти по-добре.

            http://www.facebook.com/VenturaGarage
            Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."

            Comment


            • #7
              Моята (146 1,4 TS) я имам от септември. Термостата беше скапан,смених го и стои една идея под 80. Градско извън все тая не мърда.
              146 1.4T.S. 98 бивша

              Comment


              • #8
                НАЙ-БЪРЗИЯТ ПЪТ ДО ВКЪЩИ ->146-BOXER 1.6

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от бай Илия
                  Моята (146 1,4 TS) я имам от септември. Термостата беше скапан,смених го и стои една идея под 80. Градско извън все тая не мърда.
                  бавно загрява, ама вчера си я покарах малко( 8-10км) и си ги качи над 80г. усеща се как малко преди 90 отваря, щото температурата спада, после си я държи малко под 90г.
                  много малко е това бре, на моита е "behr " и пише 86 градуса, ама съм с боксор нали знаеш. може да има малка разлика, ама под 80 то колата не е загряла просто, харчи повече, да не говорим че може и да ти е студено. боксера духа ладно до 80г. някои даваше данни за това на колко градуса отварят термостатите, ама не се сещам кои точно. а може и да не ти показва точно уреда на таблото или датчика да мери точно. ела та я замерим температурата ( имам дигитален термометър да 750 г. хахахаха) не че ти нямаш де
                  НАЙ-БЪРЗИЯТ ПЪТ ДО ВКЪЩИ ->146-BOXER 1.6

                  Comment


                  • #10
                    Определено проблема идва от термостатите,които са ментаци навсякъде.Един приятел има ланчия делта 2.0 16в и той имаше проблем,държеше му 60-65 градуса,купи си нов от Александър ауто, и сега му държи 75 , а стува 96лв. .
                    Моита е боксер и си държи 80 градуса сега,та и перка ми включва ако работи по дълго на място,то на алфите работната температура не е ли 80 градуса което е в средата на скалата на уреда за температурата .
                    Lancia Delta HPE 2.0 16V "95
                    sigpic

                    Comment


                    • #11
                      аз моя" бер "го взех 50 или 60 лв. не си спомням точно, и ми казаха, че е наи-скъпия за алфата, имали по-евтин .ама за 10лв. разлика реших да взема "бер", тои се оказа сполучлив , поне за сега. разликата в парите отдавна си я изби , като ми държи колата в работна температура и ми намали разхода има и разлика във вървенето, друго си е на загрял двигател да я настъпиш. но доколкото знам има и друг датчик които следи температурата и праща имфо направо на компа, за да определи кава горивна смес да направи. на някои ако му е прецакан, дори да си смени термостата и да му загрява нормално, пак няма да му е наред вървежа на колата, щото компа може да отчита, че е студена и сместа да му е богата постоянно, което дига разхода. ако греша колегите ще ме поправят. така , че не е работата само до термостата, нещата са комплексни има и още и още, докато не разбереш , че си късметлия и всичко си е ок, или докато не разбереш , че каквото и да сменяш все си прецакан и колата не се оправя
                      НАЙ-БЪРЗИЯТ ПЪТ ДО ВКЪЩИ ->146-BOXER 1.6

                      Comment


                      • #12
                        Абе и моя е BEHR, ама сега с него държи около 90 градуса (между 80 и 100 на уреда). Колко е верен не знам.
                        Със стария термос като тръгнех на дълъг път ми падаше температурата на 60 в жегите
                        Като го свалихме, майстора каза че термостата РАБОТИ, обаче се е скапало гуменото уплътнение на термоелемента или квото е там и пропуска и при затворено. Аз го видях - беше се измъкнало и после е прищипано
                        166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
                        ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

                        Comment


                        • #13
                          аз моят не знам какъв е от младост 4 до орлов мост сутрин едвам стига до 50 градуса. общо взето съм паркирал вече когато колата е загряла, над 80 градуса ми катери само в задръствания тогава се пуска перката и бързо сваля.
                          при по дълго каране е под 80 градуса, което ми харесва, защото старата 33 дигаше лятото кам 100 и 110 в задраствания + че беше черна направо откачах
                          Alfa Romeo 156 SW, 1.9

                          Comment


                          • #14
                            Моята беше така и се оказа термостата
                            146 1.6 Boxer '96

                            Comment


                            • #15
                              Защо са толкова скъпо купени тези термостати? Вчера на Оборище от ТИН купих Behr за 35 лева. Да не е измислен нещо?
                              Alfa Romeo 146 1.6 Boxer

                              Comment

                              Working...
                              X